Skip to content
Facebook
> Om oss
> English
Søk
Søk
Gode råd
Arbeidet vårt
Politikkområder
Menneskerettigheter og likestilling
Inkluderende opplæring
Boligpolitikk
Universell utforming
Helse- og omsorgstjenester
Høringsuttalelser og innspill
Opplæring og nettverk
SAFO-konferansen
SAFO-konferansen 2023
SAFO-konferansen 2022
SAFO-konferansen 2020
SAFO-konferansen 2019
SAFO-Konferansen 2018
SAFO-konferansen 2017
Regionene
SAFO Agder
SAFO Innlandet
SAFO Oslo
SAFO TVB
SAFO Nord
SAFO Nord Vest
SAFO Sørvest
SAFO Trøndelag
SAFO Øst
Brukermedvirkning
Brukermedvirkning på systemnivå
SAFO-representasjon
Kommunale råd
FN-konvensjonen
Døvblindhet
Retten til inkluderende utdanning
Kontakt
Meny
Gode råd
Arbeidet vårt
Politikkområder
Menneskerettigheter og likestilling
Inkluderende opplæring
Boligpolitikk
Universell utforming
Helse- og omsorgstjenester
Høringsuttalelser og innspill
Opplæring og nettverk
SAFO-konferansen
SAFO-konferansen 2023
SAFO-konferansen 2022
SAFO-konferansen 2020
SAFO-konferansen 2019
SAFO-Konferansen 2018
SAFO-konferansen 2017
Regionene
SAFO Agder
SAFO Innlandet
SAFO Oslo
SAFO TVB
SAFO Nord
SAFO Nord Vest
SAFO Sørvest
SAFO Trøndelag
SAFO Øst
Brukermedvirkning
Brukermedvirkning på systemnivå
SAFO-representasjon
Kommunale råd
FN-konvensjonen
Døvblindhet
Retten til inkluderende utdanning
Kontakt
Inkluderende opplæring
Informasjon og tips til foreldre som har barn med funksjonsnedsettelser i skolen.
Sentrale tema
X
SENTRALE TEMA
Sentrale tema
1.1 Hvorfor er inkluderende skole viktig?
1.2 Hva skal du bli når du blir stor?
1.3 Samarbeidet med skolen
1.4 Spesialundervisning og individuell opplæringsplan (IOP)
1.5 Det sosiale
1.6 Skoleskyss
1.7 Skolefritidsordning/tilsyn før og etter skoletid
1.8 Å klage på vedtak
1.9 Viktige aktører sammen med skolen
1.10 Fysisk trening
1.11 Hjelpemidler
1.12 Medisinering i skoletiden og på SFO/AKS
1.13 Ny i Norge?
1.14 Personer å snakke med
Barneskole
Ungdomsskole
Videregående skole
Etter videregående